Дзеркало - завжди привертає увагу аудиторії, адже жодна людина не пройде спокійно повз свого відображення, а якщо з цим відображенням ще що-небудь і не так, то кілька хвилин уваги рекламі забезпечені. Улюблений метод партизанського маркетингу, дзеркальна реклама може цілком бути використана і в традиційній зовнішній рекламі, а також на парковках, в громадських туалетах, клубах і готелях, словом скрізь, де це саме дзеркало вже є.
Ось одна партизанська соціальна кампанія від UNICEF в допомогу дітям Африки: "Допомогти цій дитині простіше, ніж здається. Один ваш телефонний дзвінок може забезпечить його харчуванням на тиждень."
Ось одна партизанська соціальна кампанія від UNICEF в допомогу дітям Африки: "Допомогти цій дитині простіше, ніж здається. Один ваш телефонний дзвінок може забезпечить його харчуванням на тиждень."
Немає коментарів:
Дописати коментар