субота, 7 липня 2012 р.

Справжня 6-тирічна бізнесвумен чи вдала реклама?

Моллі Прайс, якій недавно виповнилося 6 років, стала наймолодшою бізнесвумен у Великобританії. Дівчинка відкрила мережу магазинів солодощів. Звичайно, всіма юридичними паперами та орендою займається мама Моллі, але жінка стверджує, що весь креатив і сама ідея створення подібного бізнесу належить її дочці.Кожну суботу Моллі працює в одному зі свої двох магазинів особисто, а по неділях встає о 5 ранку - треба їхати в Бірмінгем до оптових постачальників, щоб поповнити запаси магазину


Перед тим, як солодощі потрапляють на прилавки, Моллі особисто коштує їх і виносить вердикт чи варто запускати такий товар, чи не варто ризикувати репутацією.А дегустацію солодощів Моллі проводить разом зі своїми друзями.


«У неї дуже багато чудових ідей. Одна з ідей - це два величезних олов'яних солдатика біля входу в магазин, яких Моллі наполягла назвати, як своїх молодших братів», - каже мама.


А ще в магазинах Моллі дівчинка придумала знижку на морозиво, якщо температура повітря на вулиці знижується. Для того, щоб все було чесно в магазинах встановили два великі термометри.

Судячи з того, що магазин процвітає і покупці із маси пропозицій вибирають магазинчики солодощів Моллі Прайс, цей бізнес маленької дівчинки - вдале підприємство.

Немає коментарів:

Дописати коментар