субота, 1 вересня 2012 р.

Шкільний експеримент. До 1 вересня присвячується…

Дослідники звернулися за допомогою до групи шкільних вчителів:

Вчителям сказали, що їх вибрали завдяки їх винятковим викладацьким здібностям. Крім того, їм сказали, що в їх класи наберуть тільки обдарованих дітей, але ні діти, ні їхні батьки не будуть нічого знати про експеримент, тому що його мета в тому, щоб подивитися, як будуть вести себе обдаровані діти, якщо не будуть знати про свої здібності.

Як і очікувалося, у звітах вчителі написали, що діти встигають виключно добре. Крім того, вони написали, що працювати з цими дітьми - одне задоволення і що вони хотіли б працювати з ними постійно.
У цьому проекті був один секрет. Вчителі не знали, що їх вибирали зовсім не за виняткові здібності. Вибір здійснювався довільно. Крім того, і дітей вибирали аж ніяк не за принципом обдарованості. Їх теж вибирали навмання.

Але так як очікування були високі, то і результати виявилися високими. Так як вчителі вважали і себе, і дітей винятковими, то вони змогли домогтися виняткових успіхів. Що ж це значить? А те, що всього лише уявлення про себе або оточуючих може повністю змінити ваше життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар