пʼятницю, 28 вересня 2012 р.

Чого навчила нас мама!

Мама навчила мене - долати неможливе: "Закрий рот і їж суп".
Мама навчила мене - поважати чужу працю: "Якщо ви зібралися повбивати один одного, йдіть на вулицю, я тільки що підлоги вимила".
Мама навчила мене - вірити в Бога: "Молися, щоб ця гидота відіпралася".
Мама навчила мене - мислити логічно: "Тому що я так сказала, ось чому".
Мама навчила мене - думати про наслідки: "Ось вивалишся зараз з вікна, не візьму тебе з собою в магазин".
Мама навчила мене - стійкості: "Не вийдеш з-за столу, поки не доїси".
Мама пояснила мені - причинно-наслідкові зв'язки: "Якщо ти зараз не перестанеш плакати, я тебе відшльопаю".
Мама навчила мене - не заздрити: "Та у світі мільйони дітей, яким не так пощастило з батьками, як тобі".
Мама навчила мене - як стати дорослим: "Якщо не будеш їсти овочі, ніколи не виростеш".
Мама навчила мене - сміливо дивитися в майбутнє: "Ну постривай, вдома я з тобою поговорю".

Доповнюйте перелік :-)

Немає коментарів:

Дописати коментар