середу, 12 вересня 2012 р.

Твердження старомодного чоловіка

Я старомодний. Я думаю, що пристойні дівчата не ходять по клубах. Їм там нічого шукати.

Я старомодний. Я вважаю, що можна відкласти все, щоб провести з коханою людиною ще хоча б 5 хвилин. І відмовитися від багато чого, щоб ці 5 хвилин протривали довше.

Я старомодний. Я думаю, що відносини будуються на довірі. І якщо говориш «я тебе люблю», то ці три слова зобов'язують. Хоча б до того, щоб боятися втратити довіру.

Я старомодний. Я вважаю, що дівчина повинна вести себе пристойно. Пристойна дівчина - головне достоїнство її хлопця.

Я старомодний. Якщо дівчина моя, то вона моя. У всіх відношеннях. І тільки моя.

Так, я старомодний. І цю стару моду я передам своїм синам, як мій батько передав мені її від діда. Тому в нашому роду завжди любили і поважали своїх матерів, дружин і дочок.

Немає коментарів:

Дописати коментар